Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2007 20:14 - Разликите
Автор: traveller Категория: Забавление   
Прочетен: 3930 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.05.2007 20:31


       Има няколко основни разлики между идеята на играта и класическите roguelike-RPG-та. Най-важната от тях е възможността за съхраняване на играта. По принцип, когато героят достигне до нещастен и ненавременен край в устата на някое сладко горско животно с остри зъби (като преждеспоменатата катерица ;-), неговите приключения приключват веднъж завинаги. Дори играта да продължи да използва същия файл, трябва да се направи нов герой. Това е направено за реализъм, и за да се види докъде може да стигне играча в едно такова съревнование в играта (в първата такава игра това е било директно видимо - колкото по надолу е слизал играчът в подземието, толкова по трудно и опасно е ставало, и това до кое подземие си стигнал е било мярка за постижението ти. Играта е имала 26 нива). В "Майстора" (така ще я наричам за краткост) това няма да е така, играта ще се съхранява и възстановява по нормалния за всички останали компютърни игри начин. Причината за това е огромното време, нужно за развитието на героя (така както го замислям). Вярно е, че в някои подобни игри времето също е дълго, но и там основната и крайна цел е побеждаването на някакъв Враг, забутан на дъното на някоя катакомба. В историята на "Майстора" може и да има подобен враг, но основното в играта няма да е неговото разчленяване с първото желязо, което ви попадне. Така да се каже, сладкото в тази игра ще е не краят, а пътят до него, и след него. Затова няма да отнема на играча възможността да запази постиженията си, колкото иска...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: traveller
Категория: Хоби
Прочетен: 28107
Постинги: 10
Коментари: 4
Гласове: 114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930